English            
ایمیل |  سامانه کتابخانه |  سامانه اداری |  سامانه آموزش |  سامانه تغذیه |  انتشارات |  مرکز رایانه |  كانون دانش آموختگان |  سامانه نشریات  
خانه
درباره مفید
آموزش
دانشكده ها
پژوهش
مراکز مطالعاتی
کتابخانه
پذیرش
دانشجویان
رويدادها

انجمن هاي علمي دانشجويي، زيرمجموعه اداره بورس و پژوهش هاي دانشجويي است كه خود جزو ساختار اداري معاونت دانشجويي و خدمات فرهنگي دانشگاه مفيد است. دانشگاه با هدف  فراهم ساختن بستر مناسب براي فعاليت هاي علمي و پژوهشي دانشجويان و مهيا كردن مجالي براي تجربه اندوزي آنان در عرصه علم و معرفت، جايگاهي ارزشمند را براي اين انجمن ها در ساختار اداري خود طراحي كرده و در حد امكانات و مقدورات خود از فعاليت هاي آنان پشتيباني مي كند.

نخستين انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاه مفيد از حدود سال 1382 تشكيل شد و به مرور زمان بر حجم فعاليت آنان افزوده شد. همينك شش انجمن علمي دانشجويي در رشته هاي اقتصاد، حقوق، زبان انگليسي، علوم سياسي، فلسفه و معارف قرآن در دانشگاه فعال هستند. هر انجمن داراي يك دبير، شوراي مركزي، و اعضاي دانشجويي است. شوراي مركزي در  ابتداي هر سال تحصيلي توسط دانشجويان انتخاب مي شوند. اعضاي شوراي مركزي از بين خود يك نفر را به عنوان دبير انتخاب مي كنند.

مهم ترين فعاليت هاي هر انجمن عبارت است از:

1. برگزاري نشست ها، سخنراني ها و همايش هاي علمي و جلسات نقد و بررسي كتاب با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه  و صاحب نظران در هر يك از حوزه هاي تخصصي علوم انساني، به ويژه رشته هاي علمي موجود در دانشگاه.

2. برگزاري مسابقه و رقابت هاي علمي بين دانشجويان

3. برگزاري نشست هاي گفت و گوي علمي دانشجويان

4. برگزاري اردوهاي علمي

5. تهيه و توزيع مطالب علمي در حوزه تخصصي انجمن

6.حضور منظم و برنامه ريزي شده در همايش ها و نشست هاي علمي موسسات و مراكز ديگر

7. برگزاري كارگاه هاي مقاله نويسي و پايان نامه نويسي




• درباره دانشگاه مفید • آموزش • پژوهش • کتابخانه • پذیرش • دانشجویان • رویدادها
بنیان گذار و رئیس
قائم مقام
اهداف و رسالت
تاریخچه
ساختار سازمانی
پردیس دانشگاه
درباره قم
بخش اقتصاد
بخش حقوق
بخش فلسفه
بخش علوم سیاسی
بخش معارف قرآن
بخش زبان
بخش دروس عمومی
آموزش مرکز حقوق بشر
آموزش مرکز علوم قرآن
خدمات آموزش
مرکز آموزش‌های آزاد
مرکز آموزش‌های غیر حضوری
امور فارغ التحصیلان
فرم‌های آموزشی
آیین نامه‌ها و مقررات
مصوبات شورای آموزشی
تقویم آموزشی
مرکز مطالعاتی حقوق بشر
مرکز مطالعاتی حقوق تطبیقی
مرکز مطالعاتی علوم قرآن
مرکز مطالعاتی اقتصادي
کتاب‌ها
مجلات

سامانه کتابخانه
بانک‌های اطلاعاتی
آپین نامه‌ها
عضویت در کتابخانه
خدمات رایانه و تکثیر
سفارش و خرید کتاب
پیوندها
آزمون اختصاصی کارشناسی
آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد

آزمون پذیرش دکتری
پذیرش بدون آزمون
ضوابط و مقررات پذیرش
فرم‌های پذیرش
پذیرش بورس
پذیرش دانشجویان خارجی
بورس آیت الله موسوی اردبیلی (مدّظله)
کمیته امور مالی
کمیسیون موارد خاص
کمیته انضباطی
مشاوره دانشجویی
انجمن‌های علمی
مجلهء دانش پژوهان
کانون‌های فرهنگی
تربیت بدنی
خوابگاه دانشجویی
سلف سرویس
خدمات متفرقه دانشجویی
آیین نامه‌ها و فرم‌های دانشجویی

DOURAN Portal V3.9.8.8

V3.9.8.8